Serviceavtale - came.no

Go to content

Main menu:

Serviceavtale gir mange fordeler

  • driftsikkerhet
  • levetid
  • internkontroll
  • utvidet garanti
  • vakttelefon
  • vaktutrykning
  • avtalt pris
  • prioritet

På en service utføres følgende:  smører, etterfyller og gjør nødvendige justeringer. På leddheiseporter byttes wire/fjærer iht. anbefalinger fra produsent. Vi skriver en utfyllende rapport, og i tilfeller der vi finner avvik sendes et tilbud med forslag til utbedring.

GULL-AVTALE

24-timers vakttelefon som håndterer problemet og rekvirerer vaktutrykning om det er nødvendig (normalt innen en time).
365 dager hele året på natt/helg/helligdag.


Vi vedlikeholder utstyr i avtalte intervaller.
Dere får en utfyllende servicerapport med forslag til utbedringstiltak, og en utvidet garanti på 5 år på alt utstyr levert fra oss.

Faste priser på tjenester og vaktutrykning som gir deg som kunde større forutsigbarhet.
SØLV-AVTALE

Problemløsingstjeneste via Internett eller telefon i vår åpningstid 08:00 - 16:00 mandag - fredag.
Utenfor åpningstid rapporteres feil via vår online feilmeldingstjeneste.
GARANTERT på stedet neste arbeidsdag.

Vi vedlikeholder utstyr i avtalte intervaller.
Dere får en utfyllende servicerapport med forslag til utbedringstiltak, og en utvidet garanti på 5 år på alt utstyr levert fra oss.

Faste priser på tjenester og vaktutrykning som gir deg som kunde større forutsigbarhet.
Be om et uforpliktende tilbud i dag







 
Copyright 2015. All rights reserved.
Back to content | Back to main menu